Thursday, January 19, 2012

KINI SEMUA BOLEH MENYERTAI

Dimaklumkan bahawa TARIKH DAN TEMPOH kursus ini telah berubah disebabkan ramai yang tidak dapat hadir kerana kekangan masa. Oleh itu kami telah memendekkan kursus ini kepada 4 HARI sahaja supaya semua dapat datang.

Nama program ini juga telah diubah kepada " KURSUS INTENSIF KILAT TALAQQI KITAB 2012".

Pihak kami berharap anda semua dapat merebut peluang keemasan ini secepat mungkin. Pendaftaran masih dibuka sehingga 5 Feb. Kuota yang dibuka hanyalah 30 orang sahaja kerana tempat penginapan adalah terhad.

Antara kitab asas yang akan diajar adalah MATAN AQIDAH SOLAHUDDIN atau lebih dikenali dengan al-`Aqidah al-Mursyidah dan kitab-kitab lain.

Diharap anda akan merebut peluang keemasan yang julung-julung kali diadakan ini.

BERSAMA MENGEMBALIKAN GENERASI SOLAHUDDIN .....

KENAPA ANDA MESTI MENYERTAI KURSUS INI?

  1. Kursus ini adalah kursus aqidah jangka pendek yang padat serta amat mudah untuk difahami. Semua yang ada aqal fikiran mudah untuk memahaminya. Pelajar yang bukan daripada sekolah agama pun boleh memahaminya.                                        
  2. Kursus ini sangat mementingkan Aqidah Ahl al-Sunnah Wa al-Jama`ah dan segala konsepnya berkaitan akidah yang patut disertai oleh setiap muslim.
  3. Kursus ini berasaskan ilmu akidah iaitu yang paling afdhal daripada segala ilmu lain di alam ini.
  4. Yuran yang dikenakan hanyalah sangat murah. Bukan beratus-ratus seperti di intitusi pengajian diluar sana. Anda hanya perlu habiskan dalam RM25 atau kurang lagi daripada itu untuk pendaftaran, sarapan dan penginapan.  
  5. Anda akan merasai bagaimana kehidupan sebagai pelajar pondok, dapat merasai ketenangan berada di tempat pengajian agama yang sebenar.
  6. Penginapan disediakan



Pendaftaran sila hubungi (SMS/CALL): Jailani: 013-6293917 atau Ahmad: 014-5112129

No comments:

Post a Comment